skip to Main Content
۰۲۱۸۸۵۰۷۵۸۶

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و به منظور ارتقا رتبه در موتورهای جستجو تا حدودی خدمات سئو را هم شامل می شود.

بهینه سازی سایت
شاید بین بهینه سازی وب سایت و خدمات سئو نتوان مرزی مشخص کرد و در بعضی اوقات هر دو اینها به عنوان بهینه سازی سایت و یا خدمات سئو ارائه می شوند. در بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو علاوه بر در نظر گرفتن کد ها و ساختار لینک ها و ارتباط صفحات سایت با هم به بهینه سازی حجم تصاویر و حجم صفحات و اصلاح تنظیمات سرور برای سرعت لود سایت هم اهمیت داده می شود .

بهینه سازی سایت همواره با قوانینی که گوگل به همراه الگوریتم های رتبه دهی خود مطرح می کند در ارتباط است . شاید در نگاه اول بهینه سازی سایت کاری بسیار آسان باشد، اما باید توجه نمود که تخطی از یکی از قوانین سئو می تواند به از دست دادن رتبه یک سایت و در بعضی موارد حذف از صفحات نتایج موتورهای جستجو شود.

متاسفانه در بعضی موارد با تغییری کوچک در الگوریتم رتبه بندی گوگل یک سایت رتبه خود را به سادگی از دست می دهد. بنابر این یک سئو کار باید همواره اطلاعات خود را به روز نگه دارد.

بهینه سازی حرفه ای یک سایت

برای مثال تا چند سال پیش گوگل به تگ کلمات کلیدی که در هدر سایت می آمد توجه داشت ، ولی در حال حاضر چند سالی است که گوگل با توجه به فشردگی کلمات کلیدی در یک سایت به صورت خودکار کلمات کلیدی اصلی را برای آن سایت در نظر می گیرد و این در حالی است که بسیاری هنوز در ساخت سایت خود سعی دارند متاتگ کلمات کلیدی را تعریف کنند. البته استفاده زیاد از تکنیک های سئو هم منجر به نتیجه عکس خواهد شد.
رایان دیزاین پس از انجام بهینه سازی سایت سعی در آموزش نحوه صحیح اضافه کردن متوای جدید بنا بر اصول بهینه سازی سایت به مشتریان خود دارد. همچنین با توجه به تجربه چندین ساله ما در پروژه های مختلف بهینه سازی سایت ،‌ در سفارشات طراحی سایت خود نیز قوانین سئو را لحاظ می کند تا پس از مدتی سایت طراحی شده  بتواند در کلمات کلیدی مورد نظر مشتری رتبه مطلوب را کسب نماید.