skip to Main Content
۰۲۱۸۸۵۰۷۵۸۶

سئو حرفه ای

5/5 - (1 امتیاز)

با رقابت تنگاتنگ شرکت ها در کسب رتبه در صفحه اول نتایج گوگل سئو حرفه ای تعریف تازه ای پیدا کرده است. شاید تا پیش از این بعضی با معرفی خود به اسم سئو کار اقدام به ارائه خدمات سئو می نمودند و تا حدودی هم موفق بودند. ولی امروز با تغییرات مرتب گوگل در الگوریتم رتبه بندی سایت ها اگر کسی اقدام به ارائه خدمات سئو حرفه ای نتواند کند در این میدان موفق نخواهد بود. در این میان عده ای هم به کلاه سیاه های سئو معروف هستند، که با روشهای

طبق گفته گوگل ، الگوریتم رتبه بندی سایت ها هر سال ۵۰۰ تا ۶۰۰ تغییر دارد . در صورتی که یک سئوکار اطلاعات خود را بروز نکند و این تغییرات را متوجه نشود ، در این میدان جا خواهد ماند . کلاه سیاه های سئو هم مثل کلاه سیاه های هک اقدام به روش های غیر عادی برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو می کنند. خدمات ارائه شده توسط کلاه سیاه های سئو ممکن است مدتی رتبه سایت شما را در موتور های جستجو ارتقا دهد اما با پنالتی هایی که گوگل برای روش های غیر عادی تلاش در ارتقا رنکینگ سایت در نظر گرفته رتبه به دست آمده بعد از مدتی از بین می رود و حتی این خطر وجود دارد که سایت شما به کلی از سوی گوگل جریمه شود و از لیست نتایج جستجو به کلی حذف شود.

جالب است بعضی از کلاه سیاه های سئو مدعی می شوند بدون تغییر در سایت ، رتبه سایت را ارتقا می دهند و تنها روشی که برای این کار است ، استفاده از بک لینک در سایتهای دیگر که این مورد هم در صورتی که گوگل متوجه شود سایت را دچار جریمه و کاهش رتبه می کند.

اولین موردی که در سئو حرفه ای مطرح است ، به روز بودن اطلاعات سئو کار و انجام سئو دقیقاً منطبق بر آخرین تغییرات الگوریتم گوگل است. سئو کار حرفه ای با انجام دقیق موارد این ضمانت را می دهد که نتیجه بدست آمده ماندگار بوده و شامل پانالتی هایی که گوگل در نظر گرفته نخواهد شد.

در سئو حرفه ای تک تک موارد موثر در رتبه سایت ، به صورت دقیق آنالایز شده و هیچ جای اشتباه یا خطایی باقی نمی گذارد. در چنین شرایطی باید کدنویسی سایت از ابتدا بررسی شده و سئو در سطر سطر قالب سایت در نظر گرفته می شود. در صورتیکه کد نویسی سایت منطبق با سئو باشد این اطمینان را به مدیر سایت می دهد ، در صورتیکه مطلب یا محتوای جدیدی به سایت اضافه شود با توجه به کد نویسی منطبق بر سئو نه تنها تاثیر منفی بر رتبه سایت نخواهد گذاشت ، بلکه در صورتیکه مطلب یکتا باشد و در سایت دیگری تکرار نشده باشد به ارتقا رتبه کمک خواهد کرد.

وقتی سئو سایت را به یک حرفه ای واگذار می کنید اطمینان خاطر داشته باشید که هیچ نکته ای از چشم سئو کار دور نمی ماند و تمام بخش های مرتبط با سایت بر اساس الگوریتم گوگل بررسی می شود.

سئو حرفه ای

در سئو حرفه ای :

  1. در سئو حرفه ای کلمات کلیدی مهم بر اساس نیاز مشتری و تعداد جستجو طبقه بندی شده اند
  2.  ساختار سایت اصلاح شده و کد ها بدون خطا و کاملاً استاندارد نوشته شده اند
  3. سایت به موتورهای جستجو معرفی می شود
  4.  ارتباط لینک ها و صفحات بصورت دقیق تعریف شده است
  5.  تصاویر بهینه شده و حجم تصاویر بر اساس استانداردهای سئو است
  6. تیترها و هدر صفحات درست معرفی شده اند
  7. محتوا ویرایش شده و منحصر به فرد است.
  8. در اجتماعات مجازی مثل فیس بوک و توییتر و گوگل پلاس و …بازاریابی صورت می گیرد
  9. آموزش نحوه اضافه کردن مطلب به مدیر سایت داده می شود
  10. همه موارد منطبق با آخرین تغییرات گوگل در نظر گرفته می شود.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *