skip to Main Content
۰۲۱۸۸۵۰۷۵۸۶

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو و بالابردن رتبه سایت در گوگل

5/5 - (1 امتیاز)

فرقی نمی کند، عرصه رسانه های کاغذی باشد یا دنیای وب؛ رپورتاژ آگهی یکی از ارکان کارهای رسانه ای است. تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو و بالا بردن رتبه سایت در گوگل قابل کتمان نیست.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو و بالا آمدن سایت در گوگل در واقع به خاطر بک لینک ها و بازاریابی محتوا است.

تاثیر بازاریابی دیجیتال و رپورتاژ آگهی بر سئو

هنگامی که محتوا برای سایت تولید می شود، این محتوا باید به نوعی مشتری خود را بیابد یا از سوی مشتری شنیده شود. در اینجا بازاریابی دیجیتال وارد عرصه می شود. اما این موضوع چه ارتباطی با رپورتاژ آگهی دارد؟

همانطور که اشاره شد، رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع‌ رسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو و بالابردن رتبه سایت در گوگل به این نحو است شما می توانید اطلاع رسانی و برنامه تبلیغاتی خود را به مدد رپورتاژ آگهی یا حتی رپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید که مخاطب هدف شما در آنجا حضور دارد انجام دهید.

بیشتر بدانید: شوک محتوایی چیست؟ برای مقابله با شوک محتوا چه کنیم؟

تاثیر بازاریابی دیجیتال و رپورتاژ آگهی بر سئو

رپورتاژ آگهی از چه فضایی بهره می برد؟

رپورتاژ آگهی یکی از زیرمجموعه‌ های مهم از روابط عمومی یا PR شناخته می شود. انتشار رپورتاژ آگهی در فضای رسانه های مکتوب، شبکه های اجتماعی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری انجام می شود؛ به عبارتی دیگر هرجا که دامنه وسیعی از مخاطبان می توانند خدمات و محصولات تان را ببینند.

مخاطبانی که در خبرگزاری گشت می زنند، رپورتاژ شما را خواهند دید، بر روی آن کلیک می کنند و همین موضوع سبب حرکت ترافیک مخاطب به سمت سایت شما می شود که نمودی از تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو و بالا بردن رتبه سایت در گوگل خواهد بود.

ایجاد محتوای مناسب

تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی نیز کم از سئو ندارد؛ در حقیقت شما باید از کلمات کلیدی سایت و صفحه مورد نظر خود در بافت متن تولیدی رپورتاژ بهره ببرید.

البته این موضوع می تواند اندکی به نسبت مطالب تولیدی برای سایت متفاوت باشد به ویژه در مورد کاربرد کلمات کلیدی در میان تیتر یا همان H2 و H3 اما در حقیقت بین کلمه کلیدی رپورتاژ آگهی و کلمه کلیدی صفحه مورد نظر باید این همانی برقرار باشد تا تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو و بالا بردن رتبه سایت در گوگل به ثمر بنشیند.

رپورتاژ آگهی از چه فضایی بهره می برد؟

سئو و اندازه متن

بی شک طول متن رپورتاژ آگهی به نسبت متن مورد استفاده در سایت ها کوتاه تر است. همین موضوع به تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو و بالا بردن رتبه سایت در گوگل می افزاید زیرا مخاطبی که در یک خبرگزاری مشغول مرور اخبار است، وقت زیادی برای خواندن یک متن بلند بالای یک هزار و چند کلمه ای را ندارد.

این متن همچنین باید از عکس یا مدیای مناسبی نیز بهره مند باشد تا بتواند در خلاصه ترین حالت اطلاعات لازم را به مخاطب منتقل کند و او را از خدمتی که در جریان است یا محصولی که موجود است، آگاه سازد.

رپورتاژ آگهی چگونه رتبه سایت در گوگل را بالا می برد؟

این موضوع در حقیقت به لینک های موجود در رپورتاژ آگهی باز می گردد. وقتی صحبت از تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو و بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود، باید این نکته را در نظر بگیرید که به واسطه بک لینک رپورتاژ به سایت اصلی، شما وارد آن سایت می شوید.

در اینجاست که بحث ترافیک سایت به میان می آید و سایت باید دارای سرعت مناسب در بارگذاری صفحات بوده و به صورت مداوم در دسترس باشد.

بیشتر بدانید: محتوای سئو شده چیست؟

رپورتاژ آگهی چگونه رتبه سایت در گوگل را بالا می برد؟

نکته پایانی

در این نوشتار سعی شد درباره تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو و بالابردن رتبه سایت در گوگل صحبت شود؛ این نکته را نیز در نظر بگیرید که بازاریابی محتوا جزئی جدایی ناپذیر از سئو است.

رپورتاژ آگهی با بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی و رسانه می تواند پیوندی مفید میان کسب و کار شما و مخاطبان مدنظرتان ایجاد کند.