skip to Main Content
۰۲۱۸۸۵۰۷۵۸۶

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

5/5 - (3 امتیاز)

چگونه به صفحه اول گوگل بیاییم؟ هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چند است؟ چه مدت می توان محتوایی را در صفحه اول گوگل نگه داشت؟ و… این ها سوالاتی است که عمدتا در ارتباط بابا پروژه های سئو می شنویم.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل به عوامل متعددی بستگی دارد، در این بین البته باید نگه داشتن محتوا را هم در نظر گرفت. در ادامه بیشتر به این مورد پرداخته ایم.

سئو چیست؟

پیش از اینکه در مورد هزینه آمدن به صفحه اول گوگل و سئو کردن سایت صحبت کنیم، بهتر است ببینیم که اصلا سئو چیست؟ سئو (Search Engine Optimization) همانطور که از نام لاتینش پیداست، به مجموعه‌ فعالیت‌هایی در جهت بهینه‌سازی سایت برای بهتر دیده شدن در موتورهای جستجو اطلاق می شود.

بیشتر بدانید: ارتقا رتبه سایت در گوگل

هزینه سئو برای آمدن به صفحه اول گوگل

اکنون که با تعریف کلی سئو آشنا شدید، می توان به بررسی پارامترهای دخبل بر هزینه آمدن به صفحه اول گوگل بپردازیم. این نکته در آغاز لازم به اشاره است که نوع کسب و کار شما یکی از مهم‌ ترین فاکتورهای محاسبه این هزینه‌ است.

ممکن است سایت مرتبط با یک کسب و کار، صرف هزینه چندانی برای آمدن به صفحه اول لازم نداشته باشد؛ اما در مقابل هزینه آمدن به صفحه اول گوگل برای سایتی دیگر بسیار بالا رقم بخورد.

صفحه اول گوگل

نحوه برآورد هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

هنگامی که برای دریافت خدمات سئو درخواست می کنیم، باید اطلاعاتی دقیق از کسب و کار خود و همچنین وب سایت تان را به متخصص سئو بگویید.

کارشناس سئو پس از دریافت اطلاعات موردنیاز و عموما در گام های نخست، محتواهای وب سایت شما را مورد بررسی قرار داده و مدت زمان مورد نیاز برای بهینه سازی آن را مشخص می‌ کند. به طور کلی موارد زیر در تعیین هزینه آمدن به صفحه اول گوگل مورد بررسی قرار می‌گیرند:

  • کلمات کلیدی مورد نیاز
  • متناسب سازی یا بازطراحی سایت، بسته به وضعیت فعلی آن
  • تولید محتوا برای وب سایت
  • مدت زمان صرف شده برای بهینه سازی وب سایت

نقش کلمه کلیدی در هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

اختصاص کلمه یا کلمات کلیدی به وبسایت چندان کار ساده ای نیست. سئو کار باید کارکرد وبسایت شما را رصد کند و فعالیت وبسایت رقبای شما را هم زیر نظر داشته باشد.

بر اساس این اقدامات الگوریتمی از سرچ مردم عادی در ارتباط با وبسایت شما به دست می آید و از دل آن کلمات کلیدی استخراج شده و تعریف می شود. همین کار یکی از زمان بر ترین و همچنین هزینه بر ترین بخش های سئو است که بر هزینه تمام شده آمدن به صفحه اول گوگل تاثیر خواهد گذاشت.

عاملی به نام وضعیت سایت

یکی از موارد مهم و موثر در بالا و پایین رفتن هزینه آمدن به صفحه اول گوگل، وضعیت سایت است. اگر اوضاع سایت شما از لحاظ محتوی و همچنین پارامترهای سئو از جمله کلمه کلیدی، مناسب نباشد، اقدامات فنی بیشتری را می طلبد و همین مورد بر هزینه آمدن به صفحه اول گوگل خواهد افزود.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل با کمک گوگل ادز

گوگل ادز یکی از آپشن های گوگل است که تبلیغات آنلاین را انجام می دهد. این سرویس رایگان نیست بنابراین به هنگام استفاده از آن باید به نحوی برنامه ریزی کرده باشید تا هزینه انجام شده را بتوانید از کلیک خوردن های وب سایتتان در آورید.

امتیاز سایت، میزان سرعت سایت، توضیحات متا و… همه و همه از جمله عواملی هستند که در صورت رعایت شدن می توانند هزینه آمدن به صفحه اول گوگل را کاهش بدهند.

چرا آمدن به صفحه اول گوگل مهم است؟

چرا آمدن به صفحه اول گوگل مهم است؟

ممکن است بپرسید اصلا چرا باید هزینه آمدن به صفحه اول گوگل را به جان بخریم؟ اصلا چه لزومی دارد که در صفحه نخست جستجوی گوگل ظاهر بشویم؟

به طور کلی و فارغ از اینکه کسب و کار شما چیست، این فعالیت در حال ارائه خدمت است و نیاز به فروش خدمات خود دارد. وقتی که شما در میان نتایج نخستین برای جستجو ظاهر شوید، به تبع راحت تر خدمات خود را به فروش خواهید رساند.

از سویی دیگر بودن در میان نخستین موارد حاصل از جستجو، به کسب و کار شما اعتبار بیشتری می بخشد، وب سایت تان بیشتر دیده خواهد شد و ضمن برند شدن، هزینه های فروش و تبلیغات شما نیز کاهش خواهد یافت.

بیشتر بدانید: الگوریتم رتبه بندی گوگل

نکته پایانی

گروه طراحی سایت و سئو رایان که با برند رایان دیزاین در حوزه آنلاین مارکتینگ شناخته شده است با تجربه ۱۹ ساله توانسته رضایتمندی شما مشتریان  گرامی را به عنوان دلگرمی برای تعالی در این مسیر داشته باشد و به روز رسانی مکرر سایت با پیشرفت تکنولوژی های وب و تغییرات الگوریتم گوگل تداوم ماندگاری رتبه شما را تضمین کرده است.

جهت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره هزینه آمدن به صفحه اول گوگل می توانید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.